بنیادکودک موسسه خیریه مردم‌نهاد 27 ساله‌ای است که با اهدافی انسان‌دوستانه از دانش‌آموزان با استعداد کم‌برخوردار حمایت می‌کند. دانش‌آموزان با استعدادی که به دلایل مختلف، نان‌آور خانواده را از دست داده‌اند و معضلات اقتصادی می‌تواند بهانه‌ای شود برای ترکِ تحصیل آنان. در حال حاضر نزدیک به ۹ هزار دانش‌آموز با استعدادِ کم‌برخوردار با حمایت همیاران از خدمات موسسه برخوردار هستند و تاکنون نیز بیش از ۲۱ هزار دانش‌آموز و خانواده‌های آنان مورد حمایت قرار گرفته و عموماً به سر منزل مقصود رسیده‌اند.


رمیدو نیز همچون شما مهربانان به اهمیت و ارزش فعالیت بنیاد کودک باور دارد و برای کمک به دانش‌آموزان تحت سرپرستی این موسسه به یاری و همراهی شما ماهانه مبالغی را که به این مهم اختصاص داده شده به حساب بنیاد کودک واریز مینماید.


شیوه همکاری رمیدو با موسسه بنیاد کودک بدین صورت است:

همه شما عزیزانی که تصمیم به خرید از فروشگاه رمیدو داشته باشید در قسمت سبد خرید با گزینه‌های مبالغ کمک به بنیاد کودک روبرو می‌شوید که در صورت تمایل به مشارکت در این کار نیک می‌توانید یکی از مبالغ پیشنهادی را انتخاب نمایید تا آن مبلغ به فاکتور خرید شما اضافه گردد. رمیدو نیز به پاس قدردانی از مهر شما و برای همراه شدن با شما دوست نیک‌اندیش، به مقدار همان مبلغ، سهم مشارکت خود را به مبلغ کمک خیرخواهانه شما افزوده و به حساب موسسه بنیاد کودک واریز می‌نماید.


همه شما عزیزانی که دغدغه فردای ایران عزیزمان را دارید، می‌توانید علاوه بر مشارکت در طرح همکاری رمیدو و بنیاد کودک، برای حمایت از دانش‌آموزان به وبسایت موسسه به آدرس childf.com مراجعه یا با شماره‌ ۴۲۵۱۰_۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *